واجب تاني ! أنا ماصدقت خِلصت من الواجبات  

مرسلة بواسطة Aaya

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعد ماكنت خِلصت من المدرسة والواجبات وأخذت الأجازة

جيت النهارده دخلت مدونة Angel love علشان أشوف آخر بوست نزلته وأرد عليها...

بالمختصر المفيد لاقيتها حطه واجب ولازم طبعاً أعمله

لأني شاطرة ومش بليدة وهو عبارة عن سؤالين :

الأول: أكتب 16 صفة من صفاتي .

والثاني: أهدي الواجب ده للي عايز ياخده .

إجابة السؤال الأول

1/ بنوته تعشق الحياة .

2/ بحب أختي جداً لأنها طيبة.

3/ بحب الهدوء والجلوس لوحدي .

4/ عصبية جدا من أقل حاجة بتعصب .

5/ بحب الصداقة الصدوقة .

6/ مبحبش آكل كتير مع أني رفيوعة .

7/ بحب أمي وأمي التانية ( أم الدنيا مصر) .

8/ مبحبش الزعل والعتاب .

9/ مبحبش الفراق والوداع .

10/ أحيانا بحس إن دمي خفيف أوي وأحياناً العكس .

11/ بحب جدا كل داعية إسلامي لأني بتعلم من أسلوبهم مثال:
( عمرو خالد ).

12/ دايماً على نياتي علشان صغنونة ومليش تجارب في الحياة .

13/ شعنونة وطقة وبحب جداً الهزار .

14/ بحب المطبخ أوي وبحب أتعلم من غيري لو حاجة حلوة طبعاً .

15/ بحب أهلي جداً وبحب أرتبط بيهم .

16/ وكمان على رأي شعبان (( أنا بكره إسرائيل وبحب حسني مبارك ))

إجابة السؤال الثاني :

أمرر الواجب ده لكل اللي عايز ياخده .

ملحوظة تحفة : وفي الآخر أحب أقول إن الإنسان أية غير حاجات صغيرة فوق بعضها .

This entry was posted on السبت, يوليو ٠٥, ٢٠٠٨ . You can leave a response and follow any responses to this entry through the الاشتراك في: تعليقات الرسالة (Atom) .

22 التعليقات

يؤيؤ روح قلبي
ايه يا تحفة الكلام الجميل ده

طبعا أنتي مش غريبة عني بس متصورتش أن جواكي الكلام الرقيق ده واللي بيدل على أنك بنوتة رقيقة في بداية تعبيرتها الأرق عن نفسها

بحبك يا يؤيؤ

أختك الكبيرة عبير


شكرا كتيير عبير على الكلام الحلو ده
بجد كل كلامك تحفة يا عسل

غير معرف  

بجد أنا مش فاهملكم حاجة
هى دى مودنة انجل ولا مدونتة اختها اية ولا هى مدونة شرك وقطاع عام
على كل اعتقد أن البوست الاخير لاية
وهرد على اية
كلماتك لطيفة صحيح شوية متناقضة ومضطربة لكن كلها بتوضح انك انسانة بسيطة وهايلة وتحفة كمان
بس تحذير مهم انت بتقولى انك بتتعلمى تعملى الاكل اللى بتحبيه
نصيحة بلاش تتعلمى بقى من انجل عشان حراااااام
اسرتك مش هتستحمل ابداع اتنين كفاية عك انجل قصدى التحف اللى بتعملها
بالتوفيق
..............
نور الدين محمود

غير معرف  

مساء الفل لأيه و انجل

اجاباتك جميله ياايه و بتعبر عن شخصيتك اد ايه رقيقه و بسيطه
بشكر الواجب انه عرفنا عليكي اكتر

تحياتي ليكي و لأنجل

هلا نور الدين
نورت المدونة
وعلى فكرة ديه مدونتي (( آية ))
وبصراحة أنا الحمد لله مش بتعلم من أنجل أنا بتعلم من ماما و التليفزيون
وMerci مرة تانية على دخولك مدونتي

يا مساء النرجس والياسمين عليكي يا
أجندا وعلى فكرة أنا قرأت أغلب بوستاتك ولاقيتها بجد حلوة.

تحياتي لكٍ أجندا

غير معرف  

هاي آية
أو زي ما هقولك علطول
الملاك الصغنن

انا سعيد إن في أول زيارة ليا اتعرفت علي شخصيتك الجميلة
و برافو عليك
و ربنا معايا أصلي عليا واجب أنا كمان من واحدة متعرفيهاش خالص و بجد عايز أحله

و مرسي علي مرورك الرقيق في Relaxation
و أنا سعيد بمعرفتي بكلتا الأنجلتين

و أشوفك علي خير

أهلا بيك cold air نورت المدونة
وإن شاء الله تقدر تحل الواجب
ويارب تنورني دائماً

غير معرف  

اذيك يا ايوووي
انا نشرت بوست عندى ف البلوج زانتى مذكوة فيه ياريت تقريه وتعلقى
يالا سلام يا حبيبتى
هبههههوب

من عنيا الإتنين يا هبههوب

غير معرف  

شكرا ليكي يا قمر على الموضوعات والكلام التحححححححححححفة ده ومستنين المزيد
تحياتي
صحبتك
نونا
نوران

شكرا نونا
وإن شاء الله موضوعاتي تعجبك

وحشتيني يا بت والله
فين ايام الدراسة!!

نورتي المدونة

اية شكرا جدا على مرورك على مدونتى وبجد كلامك جميل جدا جدا جدا ويارب يكثر من انثلكم من هن مهتمون بامور الدين بعد ما ضاع عند فتيات كثيرة

محمدابراهيم عبدالرؤوف

شكرا لمرورك وإن شاء الله يديم بيننا التواصل وبإذن الله دوما سترى عندي كل ما يفيد الناس

ما شاء الله عليك من صفاتك باين انك امورة اوي ربنا بحفظك و يرعاكي يا رب

ZoZo

شكرا ليكي على كلامك الطيب

وجزاك الله كل خير

غير معرف  

ازيك يا اية ازيك يا عبير انشاء الله بخير دايماا انا قرئت عن المواضيع بتعتكم وبارك الله فيكم واتمنى من الله عز وجل ان تكونو من المتفوقين دائما فى حياتكم واتمنا من الله عز وجل ان تكونو اكبر الكتاب ويقرئلكم اكبر القراء وتضل كتابتكم معنا طول العمر تحياتى لقراء موقعكم خلكم الممنون بيكم سيد لزيارت موقعنا علا النت www.seso @hotmail.com

سيسو

شكرا على تعليقك الجميل
احنا الحمد لله كويسين
المهم انك تكون بخير
وأتمنى انك تنور المدونة
دايما

بجد يا استاذه ايع انا اول مره اقرا مدونتك ودى طبعا لانى سمعت انها مكتوب بيها كلام جميل
عموما انا بشكرك على الكلام الجميل دهوجزاك الله كل خير

شكرا يا آية
على الموضوع

ها يا بنتي انتي عامله ايه ردي عليا